miercuri, 10 aprilie 2013

Bilet dus-întors către casă, în mijlocul iernii secetoase

ianuarie & februarie 2009 -=- Excursie FeRoviaRă București – Dolhasca și retur


Se apropia sfârșitul primei sesiuni de examene și colocvii din viața mea de student și am decis ca între 2 examene să fac un drum spre casă: București – Dolhasca – Fălticeni. Vremea mohorâtă de afară, lipsa soarelui și oboseala acumulată după programul încărcat de la facultate nu mi-a oferit o dispoziție de a realiza fotografii.

Și totuși, din în când, scoteam aparatul foto din buzunar și încercam să încadrez ce mi se părea interesant: o locomotivă diesel-electrică de 1250 CP de la CTV, o locomotivă electrică pe 4 osii Bo Bo, mișcarea unei locomotive electrica de 5100 kW în Gara Dolhasca, dar și convoiul de 9-10 vagoane ale Rapidului de Suceava – București prin curbele de la Ploiești. De asemenea, am pregătit și un clip FeRoviaR de câteva minute care poate fi urmărit mai jos.


Locomotiva electrică decorata cu o stemă de... zăpadă

 

ianuarie 2009

LDE CTV in Focșani


Locomotiva electrică Bo-Bo clasa 46 no. 01


Portret locomotiva electrică pe 4 osii



februarie 2009

Locomotiva electrică în viteză la Dolhasca


Trenul Accelerat Iași – Timișoara oprind în Dolhasca


Trenul înaintează prin vânt și ploaie


Trenul Rapid Suceava – București Nord


Deasupra racordului M1000 - M300


Semnale luminoase în Ploiești Triaj


Întâlnirea a două trenuri Rapide


Locomotiva diesel-hidraulică 80-0612-2 între Ploiești Triaj și Brazi


Drum bun prin România cu CFR Călători



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1