luni, 8 septembrie 2014

Circuit FeRoviaR: București - Cluj-Napoca - Suceava - București

Primul meu circuit feroviar începea cu o oarecare teamă: dacă o să-mi fie somn, dacă o să se lege cineva de mine că pozez peisajele din tren, dacă va fi vreme urâtă, dacă vagonul cu care voi călători va fi fără geam culisabil... Însă am trecut Dâmbovița cu speranța că va fi un circuit ”turistic” reușit. Las fotografiile de mai jos să spună dacă a fost sau nu așa (asta dacă n-ați citit deja reportajele București - Brașov, Brașov - Teiuș, Teiuș - Cluj-Napoca).






06:50 - Răsărit de Soare peste Dâmbovița în București
 


07:20 - Locomotiva Softronic la Trenul Accelerat de Satu-Mare


Locomotiva electrică 41-0810-6 în București Nord



08:20 - Locomotiva CFR Marfă ED 008



08:40 - Trenul privat Accelerat 14022, Brașov – București Nord



Locomotiva electrică 40-0020-4 la tracțiunea trenului cu vagoane Tals




08:50 - Gara din Breaza



09:00 - Locomotiva închiriată de la sârbi pentru manevra trenurilor de lucru – 771 502 2
 

Locomotiva 740 612 7 de la Kombinovani Prevoz


Gara Breaza Nord


09:40 - Peisajul dintre Comarnic și Sinaia


09:50 - Cu trenul prin Valea Largă


Râul Prahova


Compunerea Trenului Accelerat de Satu Mare


11:10 - Cupa utilajului ATLAS de la Porr


11:30 - Locomotiva electrică 41-0922-9 cu Trenul 3024, Brașov – Ploiești Sud



Limuzina blindată a Anei Pauker alături de locomotiva cu aburi 230.039



Bătrâna doamnă admirată de mii de turiști


10:50 - Locomotiva diesel-electrică de la GFR, 60-1512-7, în Azuga


11:10 - Gara aglomerată din Predeal


11:20 - Coboram cu trenul de la Predeal la Brașov



Trenul Accelerat intra în Tunelul Mic



11:30 - Tot înainte, printre curbe și păduri, spre Brașov



11:40 - Locomotiva Softronic 785 tracta Rapidul 347 DACIA de la Viena la București


Locomotiva electrică 41-0004-6 aștepta preluarea vreunui tren



11:50 - Locomotiva cu aburi 150.1114 întâmpina turiștii în Brașov


12:10 - Câmpuri line între Bod și Feldioara



Gara din Feldioara



12:40 - 060-EA-001



LDH 81-0329-3 de la CFR Marfa cu o naveta de Fals-uri cu Lignit de la minele Căpeni, jud. Covasna



12:50 - Oltul și Munții Perșani în Defileul Racoș



13:10 - Indicator de curbă periculoasă pe Drumul European E60, Brașov - Târgu-Mureș


Gara Rupea



13:40 - Curbe strânse înainte de stația Dârju


14:00 - Trenul Accelerat 1746 Satu Mare – București Nord cu locomotiva 41-0001-2


14:10 - Vagoane părăsite și Biserica din deal din Sighișoara


Automotorul Regiotrans X4556 nr. 97-0549-2




Trenul Personal Brașov - Sighisoara-2



14:30 - Gara din Daneș


15:00 - Acceleratul 1622, Sibiu – Copșa Mică – Brașov – București cu locomotiva EA-278


Gara Mediaș


Locomotiva 060-EA-247 cu Trenul Personal 3515, Mediaș – Teiuș



15:10 - Locomotiva diesel-electrică GM 65-1219-8 în Copșa Mică


15:30 - Curbă și contracurbă înainte de Blaj


Gara Blaj și Catedrala Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului


16:00 - Trenul Inter City 532, Oradea – București Nord, cu locomotiva modernizată de Softronic


Carpații Occidentali văzuți din tren



Poduri feroviare peste râul Geoagiu


Gara Teiuș


Călători așteptând de o oră Trenul spre Cluj-Napoca


16:10 - EA-676 de la CFR Marfă între Aiud și Teiuș cu tren de Tals-uri


16:20 - Gara din Straßburg am Mieresch


40-0357-0 cu Trenul Accelerat 1832, Cluj-Napoca – Craiova


16:30 - O drezină DC de la CFR Infrastructură cu un tren de lucru în Unirea


16:40 - Un mărfar abia sosit în Războieni cu LDH-348 la urma trenului


16:40 - LDE 2100 CP modernizată de EMD staționând pe linia 1


Rama electrică nr. 8 Personal 3084, Cluj-Napoca – Teiuș


Locomotiva electrică 40-0701-9 cu Trenul Accelerat 1828, Cluj-Napoca - Târgu-Jiu


Halta Ploscoș


17:10 - Zăpada pe dealurile din Lobodaș


17:20 - Ieșire din stația Boju și intrarea în tunelul Boju 2, lungime = 232 de metri


17:30 - Trenul cobora spre Cluj-Napoca


Intrarea în Tunelul Cojocna 1 în lungime de 337 de metri


Intrare în tunelul Cojocna 2 cu lungimea de 184 de metri




Curbă și contracurbă


Un suporter dinamovist fotografiind trenul


Intrare în stația Apahida


17:40 - Suporterii dinamoviști ajunseră în Cluj


18:20 - Vedere spre Centru


18:30 - Someșul Mic


22:40 - Trenul Săgeata Albastră ca Rapid 845, Satu Mare - Cluj-Napoca


22:50 - Locomotiva EGM 65-0950-9 la tracțiunea Trenului Accelerat 1632, Oradea – Constanța



14 martie, 00:00 

Peronul lat de la linia 1


00:40 - 40-0881-9 cu Trenul Accelerat 1765, Iași – Timișoara Nord


07:40 - Trenul Accelerat Timișoara Nord - Iași cu locomotiva EA-855 la tracțiune


08:00 - Rama electrică Z6300 ca Tren Personal Suceava - Câmpulung-Moldovenesc


Automotorul Malaxa ca Tren Personal Suceava Nord - Botoșani


21:00 - Locomotiva electrică EA-585 de la CFR Marfă


Gara Suceava Burdujeni



15 martie, 06:10

Trenul Rapid, Suceava - București Nord, sosit la destinație


2 comentarii:

  1. Vacile tot nu vin, dar Julieta nu se impacientează, aşteaptă. După 90 la ea şi după ‘90 la noi, timpul curge altfel. E singura din tot satul care mai are flori la drum, aşa cum era odată pe vremea saşilor. De-asta aşteaptă vacile, să nu i le calce. inchiriere limuzina bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă salut! Foarte tare comentariul... cu excepția finalului. :) Mulțumesc, vă mai aștept!

      Ștergere

UA-11835228-1